Thursday, February 10, 2011

BiLa AkU SuDaH BeSaR

Salam semua..:)..kat sini terasa ingin berkongsi sedikit kisah mase zaman2 ribena...sy percaya setiap individu panti akan melalui zaman2 kanak2 yang cukup menggembirakan..kisah ni pasti takkan ada dimana2 melainkan kite snd yang mengalaminya.  kalau dikenangkan kembali zaman2 kanak2 ku sungguh meyeronokkan...terasa seperti ingin kembali ke zaman itu...aku percaya..setiap orang mempunyai angan2 yang tersendiri, "bila besar aku nk jadi ape ek?..nak jadi polis macam abah ke nk jadi cikgu ek"???..kalau korang nk tahu..dl mase kecik2 sy berangan nak jadi penyanyi..punyela berangan2..mane taknye..kalau tgk gambar mase kecik2 tak de pun yang tak bermake up...ikat pulak rambut tocang..huhuhu..kelakar ke ingt balik mse tu..tp takpela..sume tu indah unt dikenang..hehehe..bile dah besar kit..tgk abah ari12 p keje pakai pakaian seragam polis....simpan angan2 tu nk jadi polis..tp abah tak berapa nk galakkan aku menjadikan polis sebagai satu kerjaya..mane taknye..myb sebb aku sorg je kot ank pompuan die..hehehe..tak pela..cyg abh...:)...

mase zaman ribena..:)   

Tp bile dah besar n...keinginan unt menjadi seorang guru semakin berkobar2...dan mgkn sudah takdir...mgkn dengan izinNya..aku bakal menjadi kaunselor..mudah2an..dan moga dipermudahkn semuanya..:)


No comments:

Post a Comment